Showing posts with label faidzamokhtar. Show all posts
Showing posts with label faidzamokhtar. Show all posts

Tuesday, November 1, 2011

From 95kg to 55kg!!

wow!!
teruja+kagum+tak percaya...
tapi ni kisah benar..
memang tabik springg pada CDM Siti Rohana Yusoff (Kak Ana) kerana berjaya menurunkan berat badan dari 95kg ke 55kg dalam tempoh xsampai setahun!!






bak kata org "comey lotte" tu.... ehehhehe

Dan berkat consumed Lactolite + Maharani dan pemakaian Premium Beautiful dengan konsisten, after 8 years now she's expecting! Rezeki Allah siapa tahu ;)

so.. Premium Beautiful ni memang sangat sesuai utk dipakai oleh mereka yang cuba nak mendapatkan anak (conceive baby) dan sudah pasti pada mereka yg mahu kelihatan cantik.. anggun dan langsing!!! siapa tak nak kan? hehehe


dan inilah hasilnya!!!

Isteri Ramping Rahsia Rumah Tangga Bahagia
Berita Harian edisi Ahad 24 Julai 2011

then, apa lagi tunggu!!!

cepat grab satu set Premium Beautiful anda sekarang !!!!



Premium Beautiful


Lactolite



hubungi saye sekarang
faidza 014-8238681
faidzamokhtar@yahoo.com.my

Tuesday, October 18, 2011

Mengukur Saiz Premium Beautiful

ASSALAMMUALAIKUM
.
.
ok,today punya entry ialah macam mana nak measure badan uoolllsss untuk beli corset ni...
.
.
.
.
.
.
mula-mula kita dapatkan ukuran dulu
.
1) bust (cm)
.
2) under bust (cm)
.
3) pinggang (cm)
.
4) punggung (cm)

sebab tu la,e cakap PB ni kita akan rasa selesa bila pakai...sbb apa?
sbb kita dah buat pengukuran yang betul mengikut bentuk badan kita....
PB ni tak sama seperti corset lain di luar sana...
jadi,anda nilai la sendiri...

get a consultation from me a.k.a PB expert and an authorized dealer
and please please please...
serious buyer only...

i accept payment by cash/credit card/paypal/installment

contact saye faidzamokhtar 014-8238681

Monday, October 17, 2011

Keistimewaan Premium Beautiful

Biler cakap pasal Premium Beautiful corset....
Orang pun akan tanya....
*
*
*
*
*
*
*
*
*Apa yg special sangat PB ni berbanding corset lain ?
Bagus sangat ke PB sampai mahal beribu riban?
Naper PB lbh 70% kpd kesihatan ?
Naper PB mahal sangat ?
Corset lain tu tak bagus cam PB ker?***************
Tahukah anda2 kat luar sana tu kenapa corset Premium Beautiful ni sooooo SPECIAL dan agak PRICEY??
Premium Beautiful

Rahsianya adalah...*******
Sebenarnya, corset Premium Beautiful terdiri daripada 35 lapisan benang Akwatek & Akwadyne yang disulam dengan batu kristal yang lebih dikenali sebagai BATU TOURMALINE

Mcm mana rupa batu Tourmaline ni?



Pic google


Batu Tourmaline ini adalah sumber semulajadi yang menghasilkan F.I.R (Far Infra Red Rays). Antara kebaikan FIR ini adalah:-Mengaktifkan Metabolisma badanMelancarkan perjalanan darahDetoksifikasi badanMembantu membakar lemakMembantu membersihkan hati dan ginjalMembantu mengatasi masalah susah untuk tidorMenyekatakan tona kulitMembunuh sel-sel tak normal dalam badan (punca kanser)
So, dah terjawabla macam mana technology FIR ni diguna pakai dlm penghasilan Corset Premium Beautiful ni kan..


Gambar Ehsan : En. Google

Kalau kat Slimming Centre... kita pakai la suit cam angkasawan nie kan.... untuk mendapatkan kebaikan FIR dan dengan xleh buat aper2 selain menunggu sehingga habis sessi..... cuba plak anda bayangkan corset yg membalut badan anda nie memang ada FIR... so anda dapat FIR nie 8 jam (atleast lingkungan masa anda pakai PB nie kan)....
tapi dengan PB, bukan sahaja anda mendapat kebaikan FIR tapi kerja harian anda juga tak terganggu.... malah anda boleh saja bersukan...
Cuba kita2 semua bayangkan, badan kita dibaluti oleh batu-batu kristal yang mewah ni..tak ke kita patut rasa bangga dan istimewa. Sebab tu corset ni digelar "The Luxuriest Corset in Malaysia"..
Taknak ker dapatkan satu set untuk diri-sendiri. Intan berlian kita bole beli untuk kecantikan luaran, takkan tak nak laburkan sikit duit utk cantikkan dalaman kita pulak. Diri sendiri makin cantik semestinya En suami makin sayang.

Selain dari itu kan, Set PREMIUM BEAUTIFUL bukan pakaian dalam yang biasa. Ia memberi kesan serta merta dengan selamat tanpa memerlukan pengambilan ubat, melakukan pembedahan atau senaman. Diperbuat daripada fabrik AKWATEK dan AKWADYNE yang sebati dengan air. Kadar penyerapan peluh dan peredaran udara adalah baik, selesa dan tidak terikat semasa memakainya.



Remember, good thing never come cheap!!

contact me now!!
faidza 014-8238681

Siapa Patut Pakai Premium Beautiful


1. Ibu yang baru melahirkan anak

( Postpartum recovery )

Pemium Beautiful dijadikan sebagai bengkung untuk mengembalikan bentuk tubuh asal ibu. Cara pemakaian yang mudah, selesa dan berkesanannya mempercepatkan lagi proses pemulihan ibu dan mengurangkan kesan "stretch marks". Teknologi far infrared ray (F.I.R) dan potongan "GIRDLE" yang tepat mengikut potongan badan terbukti mempercepatkan proses pengecutan rahim. Terbukti mampu meningkatkan penghasilan susu badan/ibu.




2. Bakal Pengantin / Pengantin

Premium beautiful membantu memberikan bentuk badan yang sempurna dengan memecahkan lemak-lemak dibahagian degil seperti perut, peha, dan punggung. Dengan Premium Beautiful, anda boleh mengecapi impian anda memakai baju pengantin idaman anda...
see the wedding gowns???aren't they beautiful....




3. Pesakit Slip Disc dan Tulang Belakang

Premium beautiful memberikan sokongan kepada yang diperlukan oleh pesakit untuk menjalankan aktiviti seharian tanpa kesukaran. PB telah disyorkan oleh
ACA (American Chiropractic Association)



4. Pesakit Asthma

Premium beautiful boleh mengurangkan dan melegakan serangan asthma


5. Memulihkan masalah kewanitaan

Premium beautiful telah terbukti mengurangkan masalah kewanitaan seperti keputihan, fibroid, cysts, dan period yang tidak menentu.




6. Membantu wanita yang sukar hamil

dengan mengurangkan berat badan dan meningkatkan kesihatan secara keseluruhan



7. Teknologi FIR

membantu memberikan bentuk yang cantik dan kekenyalan kepada payudara dan punggung wanita..
Isteri HOT Suami pasti suka!!!heheheh


Anda!!
Tolong jangan berfikir panjang utk mendapatkannya!!

Mahal???

Remember, good thing never come cheap!!

Cepat dapatkannya sekarang!!!

Jangan nanti menyesal tak sudah. anda yg kecewaaaaaaaa

contact me NOW!!!

for free consultation n trial

FAIDZA 0148238681
faidzamokhtar@yahoo.com.my

Premium Beautiful Untuk Mereka Selepas Bersalin (Berpantang)

Memiliki cahaya mata merupakan detik terindah bagi pasangan yang berkahwin. Bagi wanita, kelahiran cahaya mata selepas hampir 9 bulan mengandung merupakan momen yang tidak dapat dilupakan. Dari proses sebelum kelahiran, semasa kelahiran juga semasa proses selepas kelahiran iaitu juga dipanggil tempoh berpantang.
Bagi masyarakat melayu khasnya, waktu berpantang adalah bermula sejurus selepas kelahiran seorang bayi sehinggalah ke 44 hari kelahiran. Ada juga yang menyatakan tempoh berpantang sehingga ke 60 hari dan terdapat juga menyatakan tempoh berpantang sebaik-baiknya adalah hingga ke 100 hari. Bagaimana penerimaannya, ianya bergantung terhadap individu tersebut.
Waktu berpantang sepatutnya dijadikan saat-saat yang dinantikan kerana ketika inilah setiap ibu bersalin dapat memulihkan semula bentuk badan mereka dengan lebih sihat dan anggun. Namun, ramai yang mengeluh kerana gagal mendapatkan kembali bentuk badan yang asal...

Set Korset Premium Beautiful adalah penyelesaiannya!!


Kelebihan Korset Premium Beautiful utk Ibu Selepas Bersalin

1. Mengurangkan garis-garis kesan rengangan / strechmark di perut akibat mengandung


2. Menambahkan penghasilan susu badan / ibu


3. Tidak perlu lagi memakai bengkung tradisional yg berbelit-belit sukar dipakai,
cuma sarung PB corset utk kesan terbaik!




4. Mempercepatkan proses pemulihan selepas bersalin (dalaman) postpartum recovery.

Teknologi Far Infrared Ray (FIR) yg terdapat pada korset PB mampu utk
*memperbetulkan perjalanan darah dalam tubuh
*menguatkan rahim, mengemaskan perut utk ibu-ibu selepas bersalin
*membantu meningkatkan kadar metabolisme
*mengurangkan lemak, bahan kimia, toksin, kandungan asid dalam darah
*membantu mengeluarkan peluh asid dlm badan.
*membantu menghilangkan rasa kesakitan pd tubuh badan
*membantu menghilangkan bau badan yg kurang menyenangkan
*membantu menjadikan tidur lebih nyenyak dan selesa...

5. Mampu mengembalikan bentuk badan asal yg ramping dan sihat!

dan... banyak lagi!!





Best Of All It Has.....

LIFETIME WARRANTY!!

Contact Me For FREE Consultation & Trial

FAIDZA 014-8238681


Saturday, October 1, 2011

Siapa kata Premium Beautiful Mahal? who says??

sering kali kita dengar orang cakap..mahal lah produk Premium Beautiful nie..mahal sangat..tak mampu beli lah...

saya dulu pun berpendapat sebegitu sebelum nie...tapi...setelah saya pakai sendiri Premium Beautiful nie....bukan nak cakap lah kan tapi...BERBALOI-BALOI...

saya akui, Ramai yang bagi feedback, biler promote Premium Beautiful..

"Harga PB terlalu mahal untuk satu corset..."

yes..mmg agak mahal bagi yang berpendapatan macam Saya & ada macam-macam tanggungan...

Tapi kalau nak dibuat perbandingan dengan kaedah2 kurus lain yang ada kat pasaran, mmg takkan boleh challenge kesan pemakaian dan harga pada set PB ni...
dan yang lagi penting, sebenarnya PB bukanla hanya agen menguruskan badan shj...
malah lebih penting agen kesihatan badan..percayala...Ingat..konsep Premium Beautiful adalah 70% kesihatan, dan 30% kecantikan..



1. Kaedah paling famous skang ni...minuman kesihatan seperti
j**ma*t, h**ba***e, segala f*b*r, segala jenis jus buah-buahan dan segala2 ramuan kat market.. Mmg diakui, ada yang berkesan.. tapi ianya bukanla untuk jangka masa yang lama..dlm erti kata lain, kalu tak continue consume utk 3-4 month, silap2 boleh gain balik weight...dari segi kewangan pulak.. satu kotak bukan murah2 yer.. mau cecah RM150-RM300 sekotak.. bayangkan kalu kene beli 2 kotak sebulan selama 3-6 bulan.. tak ke mencecah harga ribuan jugak?
total cost RM1,800 (untuk 6 bulan)

2. Kaedah Slimming2 Center ni.. mmg diakui berkesan..dengan syarat kene tanggung sakit perit proses rawatan dan kene ikut diet yang giler2..nasik segala ni...big no..no..no yer.. harga??? Harga permulaan mmg murah..leh cecah RM600-RM1000 jer....lps tu kene enroll lagi prosess lain..shapingla, sedut lemakla... total2 segala lebih mahal dari harga PB...tak percaya cubala drop by kat mana2 slimming center.
Total cost= RM4-10K

3. Kaedah paling murah.. senaman...oklah saya nak tanya..baper ramaikah dikalangan wanita-wanita berkerjaya dan ada family dan anak2 kat umah yang bersenam 2 kali dlm 1 minggu..Saya leh kata la kan kat sini..most of us pompuan yg berkerjaya ni.. hanya bersenam dengan buat kerja rumah dan jaga anak jer... itu dah cukup penat..tapi tak kurus2 jugakan...


Yang jadi Fulltime Housewife lagi ler... non stop kan buat kerja rumah... pastu kelam kabut nak ambil -hantar anak ke sekolah lagiler... sempat ke nak selit-selit program senaman ???

Jadi janganla berkira dengan duit sebanyak RM2400/set dan hanya perlu dibeli sekali seumur hidup. Premium Beautiful ada lifetime warranty.

Kalau rasa dah kurus, dan nak culas pakai pun no hal... tapi kalu terus pakai lagi bagus.. kalau mengandung pulak... stop kejap..lepas bersalin terus pakai.. takyah nak pakai2 bengkung lagi... badan pun rasa sedap jer...

Dan yang lagi memudahkan kita.. skang ni ada macam2 kaedah untuk beli set PB ni..

* kalu tak mampu nak bayar cash...leh pakai CC dgn 0%..
*kalu takder CC...leh bayar bulan2 jugak...tapi bayar kat bank... pakai RHB Easy Installment... senang jer..takyah g bank bawak segala slip gaji or EA form... bawak IC jer.. terus dapat duit dan dapat set beli idaman hati... betul tak?

Kalu nak tahu lebih lanjut.. meh jumpa saya.. saya buleh tolong semua yang kat luar sana.. dapatkan set PB tanpa perlu sakit2 kepala dan yang pasti... dari set PB yang asli punya...

percayalah..tak rugi korang invest dalam corset nie....banyak kelebihan die untuk diri kite, especially to women...

kalo ade keputihan, folo cara pemakaian die..insyaAllah, memang akan hilang...
untuk yang dah berkahwin, pakailah dulu untuk kasi suami tengok kite in shape..hari-hari..baru bangga biila jalan skali..tak de lah orang nak pandang rendah kan...

then, bile berhubungan intim dengan suami....tanyelah perubahan pada suami anda...ape die rase....ramai orang cakap, ramai suami puji....senyum jea manjang....

if kite sakit kepala, letak Premium Beautiful Corset nie bawal bantal, then tido..insyaAllah...hilang sakit kepala or migrain tu..

citer-citer nie berdasarkan pemakai-pemakai korset premium beautiful nie....

banyak faedah kita dapat bila ada Premium Beautiful nie dengan kita..

ape tunggu lagi..
hubungi saya sekarang
faidzamokhtar 014-8238681

Period Pain aka senggugut

Sapa yg pernah alami sakit Period Pain aka Sengugut ?

E percaya ramai perempuan-perempuan kat luar sana yang biasa dan pernah alami masalah ni.
Paling teruk sakit ni akan di alami setiap BULAN!!.



Kalau sakit ni datang, mesti kita jadi takder mood nak buat aktiviti harian such as kerja, kerja rumah, hang-out ngan kawan-kawan dan macam2 lagi. Rasa nak tidor dan tuam perut dengan tungku moden atau air panas.

Macam mana corset ni blh pulihkan period pain?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ini adalah kerana FIR yang terdapat pada corset magic ni.


FIR yang terdapat pada corset Premium Beautiful bertindak mengatasi masalah kaum perempuan seperti berikut:-


1. Membantu mengatur kitaran haid secara normal
2. Membantu melancarkan perjalanan darah
3. Mencegah dari terkena kanser serviks
4. Mengatasi masalah sengugut
5. Mengatasi masalah hormon yang tak stabil
6. Menyihatkan dan membetulkan kedudukan rahim
7. Mengelakkan dari keguguran (benih perempuan lbh sihat, kuat dan berkualiti) selain rahim yang kuat.
8. Mengatasi masalah sukar mengandung.
9. Mengatasi masalah keputihan dan jangkitan pada faraj


Jadi kepada wanita-wanita di luar sana. Jom kita sama-sama atasi masalah yang selalu membelenggu kita selama ini. Selain dapat memberikan kesihatan juga dapat mengembalikan keyakinan diri dan menjaga kerukunan rumahtangga kita.

hubungi faidzamokhtar 014-8238681 now

Wednesday, September 28, 2011

Macamana nak bagi suami korang bhenti merokok??

susah hati sokmo di saat suami cucuh rokok lepas makan..everytime lepas makan ok..kajian ade mengatakan "Hisap rokok lepas makan seolah-olah merokok 10 batang rokok dalam satu masa"

bayangkan......

adakah anda tahu.....

Di antara kandungan asap rokok termasuklah bahan radioaktif (polonium-201) dan bahan-bahan yang digunakan di dalam cat (acetone), pencuci lantai (ammonia), ubat gegat (naphthalene), racun serangga (DDT), racun anai-anai (arsenic), gas beracun (hydrogen cyanide) yang digunakan di "kamar gas maut"bagi pesalah yang menjalani hukuman mati, dan banyak lagi. Bagaimanapun, racun paling penting adalah Tar, Nikotin dan Karbon Monoksida.

Tar mengandungi sekurang-kurangnya 43 bahan kimia yang diketahui menjadi penyebab kanser (karsinogen). Bahan seperti benzopyrene iaitu sejenis policyclic aromatic hydrocarbon (PAH) telah lama disahkan sebagai agen yang memulakan proses kejadian kanser.


fakta yang patut anda ketahui lagi.....

penghidu asap rokok terdedah lebih banyak bahaye berbanding dengan perokok itu sendiri..

it's sounds crazy right~~

takpe-takpe....

ada satu kajian telah dibuat oleh DR.ROSMAH,
one of our successful entreprenuer..


caranya senang je...
via our killer product!!



PREMIUM BEAUTIFUL!!!!
untung bagi mereka yang dah ade.....

caranya:

Step 1 : Amik waist nipper (bengkong) after kita dah guna dan hamparkan

Step2 : Curi senyap2 rokok suami2 anda semua

Step 3 : Letakkan rokok2 itu atas bengkong tu dan balutkan ....

Step 4 : After 3-4 hours, amik semula rokok2 tu dan letakkan semula~~!! (jgn lupe step ni)


haa~~!!! senangkan..!!!
Premium Beautiful itu akan menyerap semua bahan2 yang boleh menjadikan perokok itu ketagih.

Bila suami anda hisap rokok2 itu, rasanya akan lain dan kurang enak....
dan lama2 mereka akan STOP SMOKING!!!

kepada si isteri yang belum ade lagi, sila dapatkan!!
memang produk ini leh jadi ONE STOP CENTER!!
Selain badan anda transform seperti bawah ini....

anda juga akan mendapat suami yang sihat,
persekitaran yang bersih dan keluarga yang sejahtera..


Call me NOW!!
faidzamokhtar 014-8238681


SAY NO TO " ROKOK"

Tuesday, September 27, 2011

My Bisness



DUIT-$$$ bukan lah SEGALANYA...
Tapi SEGALANYA perlukan DUIT-$$$
terutama dalam kehidupan sekarang.

Keluar rumah je dah kena ulok duit wat isi minyak, duit tol, bayar masuk tandas 20sen! 20sen!, belanja makan anak2 and ect. ect.

Setakat makan gaji je even kerajaan or swasta for sure takan cukup punya... Unless u kerja kat oversea . Tu boleh la kot u nak survive sbb gaji RM20k.

Campur la duit gaji hubby and kita... Bulan-bulan mesti la nak bayar zakat (wajib ye), hutang kereta , hutang rumah, duit simpanan, duit belanja rumah, duit mak bapak, bil air, bil elektrik and byk lagi la...bila smpai hujung bulan dah kering je poket tu... mula tergaru2 kepala, mana nak cekau duit lagi... nak ambik duit simpanan sayang lak..if ada emergency, aaaaa akan susah, nak caras kad kredit, mula2 best la n tak hingat...at the end aduhai lemah bila nak membayarnye...

Jadi apakah jalan penyelesaian pada masalah ini... well cari duit lebih...dengan cara???

--BERNIAGA--

Rasulullah pernah bersabda yang bermaksud:
“9/10 rezeki itu adalah datang daripada
PERNIAGAAN.”

(Hadis riwayat Tirmizi)

MLM is a part of business... and untuk kita sertai MLM, kita perlu mencari syarikat yang kukuh and utuh dari semua segi terutamanya plan pemasaran... and ...

Syarikat Hai-O is one of the best on providing a good Long Term Marketing Plan.

Background company yang kukuh dan tak perlu dipertikaikan lagi..bukan setakat itu sahaja, tapi syarikat juga telah melahirkan pemimpin2 yang hebat dan telah terbukti kejayaan mereka. Syarikat telah memperkenalkan Marketing Plan yang sungguh senang & terjamin... Kita hanya ikut saja landasan dan tak perlu nak buat sendiri kerana pemimpin sendiri akan turun padang tok membantu kita..

"NAK BERJAYA, MESTI JAYAKAN RAKAN KONGSI KITA DAHULU"

Faidzamokhtar cukup suka dengan statement di atas..sebab pemimpin faidzamokhtar selalu remind dengan statement nih..

This is NOT a PYRAMID systems..
Bukan jenis orang bawah, jayakan orang atas...
Business ni base on our own effort and by group..


TEAMWORK is very important...


(Dari kiri: CDM Kak Ana & dibelakang CDM Abg Lan)
- Tersenarai diantara jutawan muda..dipilih utk menghiasi magazine PERSONEL MONEY-

Bayangkan dalam masa hanya 6 tahun beliau join Hai-O....wang beku yang terkumpul dalam bank beliau ialah sebanyak.....RM10 Juta...subhanaAllah.
Ini semua bermula dengan semangat dan impian yang di tanam oleh beliau.

NOW
....
contoh dah ade di depan mata...dah wujud...dah lahir...cuma minda dan hati kita yang menentukan samada nak atau tak je kita jadi seperti beliau.

Di bawah adalah pemimpin yang Faidzamokhtar kagumi:

Introducing

Top Leader CDM Hanis

From just a plain housewife... to a totally successful young entrepreneur.

CDM Hanis selalu cakap
yang penting kita PERLU ADA MATLAMAT YG JELAS
maksudnya we must have BIG DREAMS....
insyaAllah dgn impian…hala tuju business yang jelas, kita ada momentum untuk buat business

She is now earning RM200k++/monthly
korang rasa gaji sapa ni??? Gaji CEO pun kalah yee..

Next One : DSM Adibah Karimah

she also is a plain housewife...die yang rekemenkan faidzamokhtar untuk join biz nie...
selalu beri dorongan..just DUIT!! everything just at our own finger tips...

actually, Faidzamokhtar baru start bulan Oktober 2011 ari tu..
By bulan November, insyaAllah faidzamokhtar akan dapat my first BONUS

RM 4,500.00
(come on beb..sape nak bagi kat kite duit sebanyak tu.)

Setakat ini business yang faidzamokhtar buat nie mendapat sambutan & ramai wanita di luar sana fall in love with Premium Beautiful Corset. Plus leader faidzamokhtar yang kat atas tu lah yang banyak membantu untuk faidzamokhtar mula bertapak and terus berjaya macam mereka.

InsyaAllah faidzamokhtar pun nak merasa untuk dapat kan title SSM,CDM, DDM n so on…
Will work hard & smart on that.

Allah berfirman "Aku tidak akan mengubah nasib hambaku, melainkan mereka ingin mengubahnya".

Jadi peluang untuk berjaya dah ade di depan mata...tinggal kita je nak ambil atau tak peluang tu...

INGAT....

Orang yang berjaya ialah orang yang positif fikirannya...dan orang yang sentiasa mundur ialah orang yang negatif fikirannya...
kategori manakah anda??

Fikir-Fikirkan

Jika ANDA ingin kehidupan yang lebih selesa
Ayuh bangkit...
Mulakan langkah pertama
I'll show u how and guide u along the way
Be part of our team....

WE ARE LOOKING FOR PEOPLE WHO INTERESTED IN MONEY!!!

Call/ SmS faidzamokhtar 014-8238681


“MAKE MONEY BEFORE MONEY WILL TROUBLE US.."



Tuesday, September 13, 2011

REASON WHY SHOULD YOU DO THIS BUSINESS?!

COMPANY

Listed dekat BSKL/ FORBES ASIA 4 years in a row, Certified by Kementerian Perdagangan dalam Negeri, and many more..

Tak perlu sibuk nak register company sendiri kat SSM (Suruhanjaya Syarikat Malaysia) . Tak perlu nak ada tender... or cable besar punya untuk berjaya dalam business ni.



PRODUCT



Product PREMIUM BEAUTIFUL dah tersedia ada plus dapat SUPER BRAND, kita tak perlu sibuk cari product apa yang perlu jual, tukang jahit mana nak jahit corset ni, or dari supplier mana... everything dah tersedia. And company ada 1001 jenis product yang lain selain daripada Premium Beautiful if you think this product tak boleh relate dengan kita.. we just choose other product! SIMPLE!

PLAN MARKETING

Plan marketing yang mudah dan flexible... easy to follow and duplicate! And sistem yang digunakan ialah franchising system.

Konsep Ganda Masa + Ganda Tenaga = Hasil Berganda-ganda

KEUNTUNGAN

Profits margin our company sangat-sangat tinggi... Imagine Jual satu set Premium Beautiful je u get back RM350++ vs kalau orang jual Proton/Produa satu biji kereta tu pun dapat RM300++...

Our bonus bermula from 21%-41% dari pangkat Sales Manager to Crown Diamond Manager, then we have SM Bonus, Car Fund Bonus, Wawasan Bonus and Bonus CDM Overriding.. and a lot more!! And total of 67%!!

And tak masuk lagi incentive trip FOC for the rest of your life!! semuanya company bagi... cuma nak amik atau tak sahaja! :)


TEAM


Dalam contacts business ni, TEAM WORK sangat2 penting kerjasama antara leader dan rakan-rakan kongsi. Different group different plan marketing and of course different direction. In our group most of our business partners using Internet as our main source to expand our business. And Alhamdullilah it really work for us!

We are truly greateful coz bernaung dibawah group B32, ilmu kat sini memang tak boleh dicari dimana-mana tempat. The best part everything FOC!!

At our B32 center of Excellence!

My first entry as a Premium Beautiful Woman

Bismillahhirrahmannirohim...

Untuk permulaannya, saya akan ceritakan serba sedikit mengenai diri saya n apa impian2 saya yang saya mahu capai selagi mana hayat dikandung badan...ngee~~~

Saya seorang penjawat awam, bekerja sepenuh masa di salah satu institusi badan berkanun di Malaysia. Saya baru saja berkahwin in Julai 2011 n memiliki seorang suami yang sangat supportive..

Saya berasal dari golongan yang sederhana...Mama n ayoh saya berniaga biasa saje....Dari kecik, saya diajar untuk berusaha untuk mendapatkan apa yang saya mahu...sehinggalah sekarang, saya masih diajar begitu....selalu simpan duit untuk beli apa yang saya nak...Saya bukan macam rakan-rakan sekeliling saya..apa yang dorang mahu, boleh dapat jea..... sehinggalah sekarang, bila keadaan tak mengizinkan, kami adik-beradik berpakat untuk tidak membenarkan Mama n Ayoh berniaga lagi kerana mereka bukan orang muda dah..... and, kami yang menampung kos perbelanjaan di rumah..until now..saya masih menanggung mereka walaupon saya sendiri tak cukup duit... LUCKILY, suami saya sangatlah memahami n sentiasa membantu saya dalam hal melibatkan kewangan nie..

Sejujurnya, saya mulakan biznes nie kerana saya dan suami ingin mencari side income untuk menampung perbelanjaan kami yang sentiasa lebih setiap bulan... Naseb baik lah PIL sangat bermurah hati, selalu membantu kami dari segi perbelanjaan nie semua..

MALU..of kos...MALU sangat-sangat... dah lah dah kerja... duduk bersama parent lagi( bergilir-gilir)..then, kadang belanja pon parent bagi duit...

then, i think...sampai bile nak jadi camni? soalan same setiap bulan...actually start dari before kami kawen lagi...tapi tak tahu mane nak mula...tak tahu punca....tak de bimbingan segala....

until 1 day.....

actually, saye nie suke bace blog-blog orang.....especially kawan-kawan la kan..(silent reader jea pon.. :D) and, saye selalu baca blog Adibah Karimah...she is a friend of mine..kawan sekolah rendah, zaman kecik-kecik dulu~~ :D

suke bace blog die...die buat bisnes..macam-macam bisnes....saya selalu baca blog die..sehinggalah tengok gambar adibah karimah nie pegi bercuti dengan hubby die..oversea ok..bukan dalam Malaysia...

(hari tu kami g honeymoon dalam Malaysia pon, PIL rescue DUIT..MALU okehh!!~~)

then, saya tanye lah die pasal bisnes nie...dah lame duk tanye-tanya but keadaan kewangan tak membenarkan saya untuk meneruskan hasrat hati nie....

then, sehinggalah saya berkahwin, n lately, saya berhubungan balik dengan Adibah Karimah n jumpe skali dengan Ainul nie....

saya seorang yang sangat tak confident..i don't have many friends....until now, saya pon masih ragu-ragu untuk join bisnes dorang nie...

BUT,

1. I love beauty and health
2. I love shopping and travel and eating
3. I have an email account, a facebook and a blog
4. I want to earn extra income. A 4-5 figures income
5.I want my own house, car

then, what should i do?

saya dah diskus dengan suami pasal bisnes nie....saya kontek Adibah Karimah n dah jumpe pon dengan die.....dah jumpe jugak dengan Ainul.....dah baca jugak blog yang sangat inspiring, Hanis Haizi....sangat kuat orangnyer.....

saya sangat berharap dengan kejayaan bisnes nie... RISIKO berada di mana-mana pun...

tapi saya percaya,

REZEKI ada di mana-mana..Kita cuma perlu usaha dan tawakkal..

our group simple jea...TEAMWORK ditekankan....n pesanan yang kami selalu terima,

JUST FOLLOW THE LEADER....

i hope i will success in this bisnes.... n sapa-sapa yang nak mengikuti jejak langkah saya ke arah kehidupan yang lebih selesa, jangan malu-malu untuk hubungi saya

FAIDZA 014-8238681
faidzamokhtar@yahoo.com.my

until we meet again in next entri...XOXO